Re: Słabnąca ostrośc w COMPAL M571

Autor: trzmiel (trzmiel_at_interia.pl)
Data: Wed 17 Jul 2002 - 17:47:51 MET DST

Użytkownik <win386_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Ale ciemny był już od początku (od momentu kiedy go dostałem). Kolory
> poprawnie wyświetla (tak przynajmniej mi sie wydaje), a w z kineskopem
jest
> jeszcze ok (tak mi sie wydaje). Jak w najprostszy sposób poznać czy
kineskop
> już nawala?, czy w środku tego monitora są jakieś "duperele"/śrubki czy
> pokrętła do regulacji ostrości?, czy jak podreguluje ostrość to zwiększy
się
> jasność (i najważniesze czym to podregulowywać)?.

po zdjeciu obudowy powinienes znalezc 3 pokretla na puszce. musisz nimi
krecic (nie wiem ktory jest od czego w Twoim monitorze) przy wlaczonym
monitorze i robic to bardzo powoli i delikatnie. jednoczesnie musisz
obserwowac jak sie zachowuje obraz. ja w ten sposob podkrecilem jasnosc w
starym wypalonym monitorze. nie odpowiadam za wyrzadzone szkody przy
stosowaniu tej metody :-)

pzdr.
trzmiel