Re: Pytanie o gwarancje, rekojmie

Autor: Przemek (brak_at_nospam.pl)
Data: Wed 17 Jul 2002 - 12:43:29 MET DST

Użytkownik abs <abs_at_alpha.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ah364d$55j$1_at_news.tpi.pl...
> podstaw
>
> Dostawalem nowy. Ale gdyby kombinowac tak: dysk to DTLA 45 GB. Za kazdym
> razem taki dostawalem. Teraz jednak juz troche czasu minelo od ostatniej
> wymiany i sadze, ze dokladnie takiego dysku nie dostane. Pewnie dadza mi
> jakis wiekszy. Ja jednak wollbym zwrot gotowki bo ten dysk kosztowal ponad
> 800 (!) zl jak go kupowalem. Czy moge sie nie zgodzic na inny dysk,
> upierac sie, ze chce dokladnie taki, oni takiego nie znajda i zwroca mi
> pieniadze ? Chociazby jako odszkodowanie za utrate danych mi sie to
> nalezy...

Jezeli od sprzedazy minal juz rok + czas kiedy dysk byl w serwisie to
niestety rekojmia ci sie juz skonczyla i pozostaje ci tylko gwarancja - a ta
moze byc zapisane juz wszystko , a na pewno jest wykluczony zwrot kasy :(.