Re: zalman czy woda?

Autor: Egghead (egghead_at_wp.pl)
Data: Wed 17 Jul 2002 - 12:39:13 MET DST

"jacek" <eracer_at_interia.pl> wystukał
(news:ah3g61$nug$1_at_news.tpi.pl):

> wentylator zalman CNPS 6000 AlCu kosztuje ok 135zl, chlodzenie
> wodne na allegro można też kupić w
> tej cenie. Co polecacie zalmana czy wodę?
Za 135 zl to pewnie jest jakas niekompletna samorobka, np. bez pompki.
Porzadne chlodzenie wodne za mniej niz 300 zl trudno jest zrobic.
Zostaje Zalman - w trybie Silent cichy i wystarczy do tego Athlona.

> Ostatnio zmienilem wentylator cooler master na titana i nie
> odczulem zbytnio różnicy w głośności, czy możliwe jest żeby
> zasilacz był największym żródłem hałasu? Obudowe mam NONAME.
Zatrzymaj palcem wiatrak na procesorze i uslyszysz - pewnie tak jest.

> Słyszałem że enlighty są najlepsze, w którym sklepie internetowym
> mogę taką obudowe kupić?
Raczej Chieftec. Sa w Action (Enlighty zreszta tez bywaja).
Pozdrawiam
Egghead