Re: Pytanie o gwarancje, rekojmie

Autor: abs (abs_at_alpha.net.pl)
Data: Wed 17 Jul 2002 - 09:25:54 MET DST


> Jezeli za kazdym razem dostawales nowy to w swietle ustawy nie masz
podstaw
> do zwrotu gotowki.

Dostawalem nowy. Ale gdyby kombinowac tak: dysk to DTLA 45 GB. Za kazdym
razem taki dostawalem. Teraz jednak juz troche czasu minelo od ostatniej
wymiany i sadze, ze dokladnie takiego dysku nie dostane. Pewnie dadza mi
jakis wiekszy. Ja jednak wollbym zwrot gotowki bo ten dysk kosztowal ponad
800 (!) zl jak go kupowalem. Czy moge sie nie zgodzic na inny dysk,
upierac sie, ze chce dokladnie taki, oni takiego nie znajda i zwroca mi
pieniadze ? Chociazby jako odszkodowanie za utrate danych mi sie to
nalezy...

> Jesli dostawales dysk oznaczony "service - used part", wowczas tak, bo
mozna
> zaryzykowac wniosek ze urzedzenie mimo usilowan nie rokuje szans na
naprawe.
> Najwazniejsza w kazdym przypadku jest karta gwarancyjna, poniewaz w KC
jest
> bardzo malo regulacji na ten temat.

Karty gwarancyjnej zadnej nie dostalem :((( Glupi bylem, ze sie nie
upomnialem. Mam tylko rachunek z kasy fiskalnej na ktorym juz bardzo malo
widac. Na odwrocie jednak za kazdm razem gdy dysk wymienialem gosc to
notowal wraz z data.

ABS



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 01:03:04 MET DST