zalman czy woda?

Autor: jacek (eracer_at_interia.pl)
Data: Wed 17 Jul 2002 - 12:15:27 MET DST

mam athlona 1 ghz i zależy mi na maksymalnym wyciszeniu kompa, wentylator
zalman CNPS 6000 AlCu kosztuje ok 135zl, chlodzenie wodne na allegro można
też kupić w
tej cenie. Co polecacie zalmana czy wodę?
Ostatnio zmienilem wentylator cooler master na titana i nie odczulem zbytnio
różnicy w głośności, czy możliwe jest żeby zasilacz był największym żródłem
hałasu? Obudowe mam NONAME.
Słyszałem że enlighty są najlepsze, w którym sklepie internetowym mogę taką
obudowe kupić?