Re: zalman czy woda?

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Wed 17 Jul 2002 - 12:32:47 MET DST

jacek <eracer_at_interia.pl> wrote:
> tej cenie. Co polecacie zalmana czy wodę?

Zalman. Mniej kłopotu, a 20dBa to naprawdę mało. Albo jeszcze lepiej - nie
wymieniaj coolera, tylko DOKUP fanmate 1 za 15zł do tego co masz teraz.

> Ostatnio zmienilem wentylator cooler master na titana i nie odczulem
> zbytnio różnicy w głośności, czy możliwe jest żeby zasilacz był
> największym żródłem hałasu? Obudowe mam NONAME.

Możliwe, ale to słychać jeżeli pobawisz się we włączanie komputera bez
procesora i coolera (Boże broń przed włączaniem z procesorem bez coolera, bo
go spalisz!)

> Słyszałem że enlighty są najlepsze, w którym sklepie internetowym
> mogę taką obudowe kupić?

W prawie każdym :) IMVHO jeszcze lepsze są Chieftec-i, możesz zobaczyć
ofertę w sklep.action.com.pl , a zamówić w np. ultramedia.com.pl .

B.