Re: czy wymienić na durona?

Autor: Krzys_iek (krzys-iek_at____+___wp.pl)
Data: Wed 17 Jul 2002 - 12:17:57 MET DST

:: No jest... Ale mniej stabilnie niz na na Intelu. Moze i sie myle, ale
:: tak wlasnie mysle.

nie jest... sluchaj mam serwer na intelu - zalicza zwisy ... kumpel ma asusa
jakiegos tam i piszemy do siebie na GG nagle "niedostepny" - mowie przyznaj
sie ze ci zwisl - przyznal sie :)

:: A napisales, jeszcze, ze niestabilna to moze bys plyta, system... A
:: powiedz, czy sa plyty na Chipsecie Intela pod procek AMD? Bo cos
:: kojarze ze chyba mialo byc cos takiego, ale AFAIK ciagle nie ma.

intel mialby zrobic kupe pod siebie ? chyba nie sa glupi :))

:: Czyli kupujac AMD jestesmy skazani na plyty na VIA albo na czyms co
:: tak czy siak zawsze bedzie polke nizej niz Intel. (moze nie zawsze
:: bedzie, ale poki co, caly czas jest)

ja wiem, dziala dobrze jest kilka ale (np agp x4)ale da sie zyc z tym prawda
?

:: No to co? W ogole mnie to nie wzrusza. Dlaczego jesli cos jest do
:: uzytku domowego to ma byc gorsze?
::

ale nie jest :) wg mnie

::
:: Wiesz, ja tez gdzies czytalem, ze HP przymierza sie do robienia
:: swoich plyt na SISie tym nowym, bo podobno jest rewelacyjny.:)
::

szybko poslij maila by tego nie robili :)
czasy sie zmieniaja

::
:: No i pod wieloma wzgledami moga naskoczyc do tej pory. Generalnie
:: chodzi mi tylko o to, ze zawsze AMD musi odwalic jakis numer, ktorym
:: skutecznie mnie od siebie odpycha. Jak nie okazuje sie robienie mp3 z
:: Wava przy tych samych plytach dyskach i pamieciach na K6 450 trwa
:: prawie dwa razy tyle co na Celeronie 300A,

ale to juz bylo i nie wroci wiecej... moze athlon vs P4 ?

 albo jakis Duren sie nie
:: spali,

sie spali ? czy sie go spali ?! "slupie spalone p4 ,p3" takie ogloszenia
sa - wiec ? :)

:: I po co to? Ja rozumiem, ze to sie tak nazywa dlatego, ze ma
:: wydajnosc porownywalna z PIV1,6, ale czy nie lepiej i nie uczciwiej
:: byloby powiedziec poprostu, ze Athlon XP 1,4 ma wydajnosc
:: porownywalna z PIV 1,6? Mam tu poprostu pretensje k....sko duze do
:: polityki reklamowej i marketingowej firmy AMD... i juz!

ha ! a yntel i centrum cyfrowego swiata ? - lamer pomysli ze przyspiesza
internet :D (net burst) intel tez kadzi to je makreting panie ! i po to
grupa by demaskowac to :)

 Mozna to tak
:: ujac, ze obrazilem sie na ta firme:)

a ja bym sie w.... jakbym kupil p4 433 pin (Czy ile tam) a pozniej wyszedl
478 :D
albo ze zostalem ze starym zasilaczem bez wtyczki p4 - choc tak naprawde to
ona jest zbedna...

:: A moze i te AMDki sa dobre... Ale dlaczego sie tak grzeja?

moze dlatego ze sa bardziej odporne i przy nizszym zegarze maja bardziej
wydajne algorytmy obliczeniowe co pociga za soba pobor mocy wiekszy ?

:: to tez ma znaczenie. Na moim Celeronie wiatraczek chodzi zasilany
:: napieciem 5V w czasie wszystkich tych upalow, obudowa
:: zamknieta,komputera nie slychac a temperatura.... A bedzie ze 45
:: stopni (znaczy sie procek tyle ma)
:: Zrob to samo z jakimkolwiek AMDkiem:).

noj ma cos <7V (wiatraczek) i max 74C i co ? :) nic... leje na to (ale nie
celeron alr 1700+) tez "nie slychac" (slyszec to bede zawsze ale jest
kompletnie do zniesienia.

:: Dla mnie to tez jest wazne.

to nie kupuj p4 willamate :)