Re: czy wymienić na durona?

Autor: Sydney Green [22] (kameleon_at_pertus.com.pl)
Data: Wed 17 Jul 2002 - 13:07:52 MET DST

Witam,

> Wava przy tych samych plytach dyskach i pamieciach na K6 450 trwa
> prawie dwa razy tyle co na Celeronie 300A, albo jakis Duren sie nie
1. Nie bylo procesora K6 450.
2. K6-x i Celerona raczej nie da sie wlozyc w te same plyty.
3. Chetnie ustawie predkosc 450 na moim K6-III+ spradze i porownam (o
ile mozesz dostarczyc wyniki) ile bedzie trwalo zrobienie mp3. Ide o
piwo, ze na pewno nie bedzie 2 razy wolniej.

> A moze i te AMDki sa dobre... Ale dlaczego sie tak grzeja? Dla mnie to
> zamknieta,komputera nie slychac a temperatura.... A bedzie ze 45
> stopni (znaczy sie procek tyle ma)
> Zrob to samo z jakimkolwiek AMDkiem:).
Moj K6-III+ przetaktowanty na 550 w upale osiaga 48-49oC, jesli wroce do
predkosci minimalnej pewnie 40 nie przekroczy. Aha, caly czas na kompie
tle dziala SETI.

Sydney Green [22]
Registered Linux User No. 166549