Re: przegrywanie spakowanych plików a XP?

Autor: jar_kup (jar_kup_at_osowa.gda.osk.pl)
Data: Wed 17 Jul 2002 - 11:33:33 MET DST

Kuba wrote:

> Od kiedy mam XP nie mogę przegrać spakowanych plików na dyskietkę:

sorry gosciu a co to ma wspolnego z tym watkiem ???, kurcze dobrze ze
zona mojego szefa znala to haslo bo w sumie bez sensu nawet rozkrecilem
ten przeklety laptop i nie znalazlem ani baterii ani zadnej zworki do
kasowania ustawien biosa, a co jest jak sie np zapomni hasla ?? ciekawe
ile sobie zyczy serwis HP za cos takiego

UIN: 58823591
http://www.pioneer-hifi.prv.pl