Re: Jaki komputer [pomoc w doborze konfiguracji]

Autor: [_HEARTSHADE_] (heartshade_at_wp.pl)
Data: Wed 17 Jul 2002 - 01:29:26 MET DST

Użytkownik "Bronek Kozicki"
>(...)

Po przeczytaniu twojego postu,az zglupialem!?
Jestem jednak przkonany ze w obudowie byl enlajt,chocby dlatego ze
sprzedawca wkladajac MODECOMA mowil ze sprobuje innej marki niz wlasnie E.
Lecz naprawde nie pamietam,a i nie mam jak sprawdzic co to byl za zasilacz.
Obudowa byla w kartonie "zatasmowana", no chyba ze byl to kolejny "swojski"
enlajt.
Sam nie wiem. Czy byly jakies buble enlajta wypuszczone na polsk rynek?

*** HEARTSHADE of X-PLOD labs
xpl0d_at_sympatico.ca******