Re: Jaki komputer [pomoc w doborze konfiguracji]

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Wed 17 Jul 2002 - 10:11:40 MET DST

[_HEARTSHADE_] <heartshade(nospam)@wp.pl> wrote:
[ . . . ]
> Sam nie wiem. Czy byly jakies buble enlajta wypuszczone na polsk
> rynek?

nie wiem, czytając Twój post odniosłem wrażenie, że w obudowie Enlight
miałeś zupełnie innej "marki" zasilacz i stąd Twoje problemy. Jak myślisz,
skąd się biorą na rynku zasilacze Enlight, jeżeli dystrybutor w Polsce w
ogóle nie sprzedaje samych zasilaczy ? Jak na mój gust są wyciągane z
obudów, do których później sprzedawca pcha pierwszy z brzegu zasilacz.
Pewnie trafiłeś na taką obudowę :/

Zresztą, mam dosyć tej dyskusji. Pozdrawiam

B.