Re: USB w monitorze

Autor: WoLF (wolf_at_warezarchive.org)
Data: Tue 16 Jul 2002 - 16:37:38 MET DST

Użytkownik "JeRRy" <jerry_at_satkabel.com.pl> napisał w wiadomoœci

> Tam, gdzie masz nawyk rzucania rzeczy (jesli nie akceptujesz
> domyslnego....tfuuu, tfuuu... Progarm Files).

O to chodzi, że nie mam nawyku rzucania rzeczy.
Mam naturę perfekcjonisty i nic nie rzucam, jesli już to umieszczam, każdego
progsa, driver, utilities, itp. w œcisle posegregowanej strukturze
partycji, katalogów i podkatalogów.

Doceniam, że starasz się mi pomóc, ale czy możesz technicznym (nie
potocznym) językiem powiedzieć, gdzie i podczas jakiego procesu
systemowego/instalacujnego pojawia się w systemie winxp narzędzie
konfiguracji sprzętowej monitora ?

--
WoLF
http://www.warezarchive.org