Re: USB w monitorze

Autor: JeRRy (jerry_at_satkabel.com.pl)
Data: Mon 15 Jul 2002 - 21:10:50 MET DST

> Monitor np. LG 915 występuje w wersji +, która ma złącze USB.
> Do czego one służy...

HUB w monitorze ( w moim przypadku CTX Futura 711F)
bardzo mi sie przydal "organizacyjnie". Moje biurko ma ksztalt "L".
Monitor w rogu (srodek), komp pod biurkiem (prawa), skaner na
blacie (lewa). W czasie, gdy kupowalem skaner nigdzie nie moglem
dostac tak dlugiego przewodu USB, aby wystarczył z lewej na blacie
do prawej pod biurko. Aktywujac HUB'a, skaner "wpialem w monitor"
a monitor w kompa. Polaczenie szeregowe. Moze to nie jakas wyjatkowa
rewelacja, ale wtedy bardzo ulatwilo mi zycie. Pomijam fakt, ze mam jeszcze
3 nieobsadzone wejscia USB w podstawie monitora. To duza wygoda (gdy
ktos wpadnie z aparatem cyfrowym, czy czyms tego rodzaju na USB) podpiac
urzadzenie siedzac sobie wygodnie przy biurku i nie paprac sie na czworaka
pod stolikiem. Bez wywlekanie kompa i walki z przewodami. Do tego masz
wieksza kontrole (z poziomu systemu a nie sprzetu) nad mozliwosciami i
ustawieniami monitorka.

Generalnie mozna sie obejsc, jednak mam i chwale sobie.

pozdro
JeRRy