Re: USB w monitorze

Autor: JeRRy (jerry_at_satkabel.com.pl)
Data: Tue 16 Jul 2002 - 14:38:11 MET DST

> Za cholere nigdzie nie mogę tego namierzyć w %windir%/Program Files/
>
> Gdzie to jeszcze moze być ???

Tam, gdzie masz nawyk rzucania rzeczy (jesli nie akceptujesz
domyslnego....tfuuu, tfuuu... Progarm Files). Osobiscie detale
do sterowania sprzetem (ktore i tak nie dzialaja po reinstalu
systemu) rzucam wlasnie wyjatkowo do domyslnego Prog.Files.

Lapie tez dlaczego zgubil mi sie pod XP...

Pod 98 siedzial w zakladce detali grafiki.
Pod XP rzucany jest defaultowo na tray'a kolo zegara.
Tray u mnie dlugi, wiec USB tool polecial w kibel.

JeRRy