Re: niestabilny asus P4B266

Autor: Marek S (mareks_at_hands.com.pl)
Data: Tue 16 Jul 2002 - 14:31:18 MET DST

> Niestety te plombowanie to najwieksza kicha jaka moze byc , a w serwisach
> najczesciej siedza palanty . A teraz do rzeczy . Moim zdaniem na
pierwszym
> miejscu niestabilnosci kompa postawilbym niestety na plyte ( jezeli mowisz
> ze sa juz problemy z instalacja systemow( piszesz tez ze ram jest na pewno
> dobry !!!) . Zasilacz zajmuje drugie miejsce , chiciaz ja mialem kiedys na
> starym podobne napiecia i bylo gut. Sprawdz jeszcze dokladnie czy sie nie
> przegrzewa proc w te upaly . Nie napisales jeszcze czy komp wiesza sie w
> [...]

Temperatura proca jest OK (40 st). Resetuje się losowo, czasami zaraz po
starcie , czasami po ruszeniu mychą, lub po większych operacjach dyskowych.
Nie zauważyłem jakiejś szczególnej niestabilności w trybach 3d . I nie
zdarzył mi się niebieski ekran - jakieś pocieszenie. Po każdym resecie
system znajduje błędy na dysku - ale to normalne.
Denerwuje mnie najbardziej zwis po uruchomieniu setupa Win98, normalnie
wstawiłbym normalną kartę PCI i może by instalacja przeszła.