Re: Krótkie pytanie !!! Sprostowanie

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Tue 16 Jul 2002 - 14:48:16 MET DST

On Tue, 16 Jul 2002 11:11:13 +0200, "Rafał" <nara_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>Czyli rozumiem, że lepiej jest kupić coś z 32 MB a lepszą (?) (np. GF2 MX
>Creative 3D Blaster 32MB SDRAM), niż z 64 MB a gorszą(?) (np. GF2 MX-400
>64MB SDRAM)?

Jeslibys nie znalazl jak sugeruje Cooger GTSa :-) (warto) to
optowalbym za uzywanym Herculesem 2MX (bardzo dobra jakosc obrazu,
szybkie pamieci pozwalajace na skuteczny o/c), Else (mimo, ze MXy w
ich wydaniu byly jakosciowo nienajlepsze w porownaniu do pelnych GF2
to i tak dla wielu producentow niedoscignione), Gigabytey tez byly
niezle choc o ile pamietam radek Sokol ma na ten temat zupelnie
odmienne zdanie. Karty Cerativa do mnie jakos nie przemawiaja - AFAIR
to ten model nie mial chyba nawet radiatora na chipie co sredni wrozy
efektom tuningu karty :-) chociaz sa na pewno lepsze niz roznego
rodzaju Pality, Daytony, Prolinki (ten producent dopiero ostatnio
zaczal troche pracowac nad jakoscia) i inny zlom.

Pozdrawiam
GLide

--
Glide