Re: Spontaniczne Shutdowny.

Autor: Tomasz Jurgielewicz (biuro_at_a3.pl.nospam)
Data: Tue 16 Jul 2002 - 12:39:33 MET DST

> Toz ja nie narzekam na nadmiar pracy :-) Zauwaz jednak ze: ta
> kombinacja ma problemy tylko na 1 lub 2 modelach Compaqua (i serwerm
> Novellowskim - moze on cos ma do rzeczy?) - na nowych Evo juz tak sie
> nie dzieje. :-)

Licho wie, nie bede wyrokowal dlaczego.

> Do biura to swietny sprzet, ale nie do domu ;-) Poza tym podpadli mi
> wkladajc do srodka takze Barracudy III - halsowalo to jak opetane
> grzejac przy tym niemilosiernie (zupelnie jakby nie wiedzieli co te
> dyski potrafia).

Polski dystrybutor pewnie znow zastosowal "oszczednosci". :-)

> Mimo debilnego rowzwiazania P4(A) + SDRAM podobaja mi sie EVO - sa
> prawie bezszelestne. Jeszcze gdyby byly klasycznie szare a nie
> pogrzebowe.

No zobacz, a Evo to najposledniejszy z Compaqow... EN to klasa wyzej. Moj
ostatni EN byl nieslyszalny z odleglosci niecalego metra. Zero wyjacych
wiartakow, na cpu radiator jak w macach, hdd fujitsu.

Tomasz