Re: Spontaniczne Shutdowny.

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Tue 16 Jul 2002 - 11:47:19 MET DST

On Tue, 16 Jul 2002 09:30:26 +0200, "Tomasz Jurgielewicz"
<biuro_at_a3.pl.nospam> wrote:

>Oj, czepiasz sie. Czemu jak czemu, ale popularnosci Windows niezawodnosci
Masz racje czepliwy sie ostatnio zrobilem ;-)

>zawodny jak wielu proboje twierdzic. Kiedys ludy prymitywne kazde
Powiem, ze zainstalowany na porzadnym sprzecie z dobrymi sterami
potrafi chodzic nienagannie (mowie o seri NT/2K) w 9x za duzo zalezy
od jakosci oprogramowania.

>niezrozumiale zjawisko zwalaly na interwencje bogow. Analogi poszukaj sobie
>sam.
Nie musze szukac - stoi na polce zbiorek jeszcze z dawnych czasow ;-)

>Przesadzasz. Widocznie za duzo placi sie u Was informatykom. O zgrozo
Nie powiedzialbym :-/ (szczegolnie po ostatnich cieciach grrrrrrrr)

>winzgroze spotyka sie w bardzo powaznych instytucjach gdzie ilosc stanowisk
>liczy sie w setkach i jakos dziala. Nawet nie tak bardzo zawodnie.
>Informatycy owszem maja co robic, ale bez przesady.
Toz ja nie narzekam na nadmiar pracy :-) Zauwaz jednak ze: ta
kombinacja ma problemy tylko na 1 lub 2 modelach Compaqua (i serwerm
Novellowskim - moze on cos ma do rzeczy?) - na nowych Evo juz tak sie
nie dzieje. :-)

>Deskpro EN to sztandarowy produkt Compaqa jesli chodzi o biurowe pecety. Ja
>z kolei bez wachania decydowalbym sie na takigo nawet kosztem skromniejszego
>wyposazenia. No, ale to kwestia priorytetow.
Do biura to swietny sprzet, ale nie do domu ;-) Poza tym podpadli mi
wkladajc do srodka takze Barracudy III - halsowalo to jak opetane
grzejac przy tym niemilosiernie (zupelnie jakby nie wiedzieli co te
dyski potrafia).

Mimo debilnego rowzwiazania P4(A) + SDRAM podobaja mi sie EVO - sa
prawie bezszelestne. Jeszcze gdyby byly klasycznie szare a nie
pogrzebowe.

Pozdrawiam
GLide

--