niestabilny asus P4B266

Autor: Marek S (mareks_at_hands.com.pl)
Data: Tue 16 Jul 2002 - 10:40:25 MET DST

Wpadł mi taki komputer oparty na płycie asus P4B266 SE z procesorem Celeron
i kartą graficzną Leadtek Gf4 440 MX. Nie mogę na nim zainstalować win98 -
zwis zaraz po uruchomieniu setupa (jak by nie mógł uruchomić trybu VGA -
zupełnie bez sensu bo karta chyba dobra)
Za to bez problemu zainstalował się Win2k, ale często się resetuje (np.
podczas próby zainstalowania ServicePacka 2).
Nie mogę zajrzeć do tego komputera, jest zaplombowany a na dodatek nie mój.
Podejrzewam trochę zasilacz - napięcie mierzone przez płytę 3.3V ma 3.15
(niby nie wiele - ale nie spotkałem się z komputerem z taką odchyłką). W
serisie powiedzieli znajomeu że komputer może pracować stabilnie jesli
zamiast 3.3 jest 2.8, ale to chyba bzdura.
Nie pomógł także upgrade biosa i najnowsze sterowniki.
Pamięć też chyba OK, testowałem ją memtestem (pod linuxem)

Jak by ktoś miał jakieś sugestie to z góry dziękuję

--
Pozdrawiam
Marek Suchomski