Re: Proszę o radę

Autor: LAmuch (dragdrop_at_polbox.com)
Data: Tue 16 Jul 2002 - 12:09:37 MET DST

<sqzi_at_interia.pl> napisał:

>Posiadam AMD K6 II 350 MHz, RAM 64, Diamond Viper (NVidia 128) 4 MB
>
>Przy oglądaniu filmów głos rozjeżdza mi się z obrazem

Miałem ten sam problem. Wszystko zalezy od plyty glownej. Dla
powyzszej konfiguracji. Uzywalem plyty Epoxa MVP3C i bylo do kitu,
przesiadlem sie na Gigabyte (modelu nie pamietam) z chipsetem Ali na
pokladzie i tez nie chodzilo. U kolegi dziala na procku 350 i plycie
FIC VA503+. Wymienilem grafike na GF2MX. Nic nie pomoglo. Wymienilem
plyte glowna i procesor (niepopularny :) ECS K7S5A i D1000) od tej
pory nie mam problemow z odtwarzaniem.

>I. Procesor Duron 800 z nową płytą, grafika i RAM pozostają bez zmian

Chyba tylko ci to zostaje. Ja zaproponuje ECS K7S5A i jakiegos durona.
Mimo ze ECS jest niepopularny to ma jedna zalete mozna na nim
wykorzystac SDRAM (niestety wydajnosc bedzie nizsza niz na DDR).
Jednak moze ktos zna lepsza plyte bedaca odpowiednikiem ECS K7S5A
(gniazda SDRAM i DDR)
Pozdrawiam