Re: Spontaniczne Shutdowny.

Autor: Tomasz Jurgielewicz (biuro_at_a3.pl.nospam)
Data: Tue 16 Jul 2002 - 09:30:26 MET DST

> Przebojem rynkowym to on jest dzieki marketingowi a nie niezawodnosci.

Oj, czepiasz sie. Czemu jak czemu, ale popularnosci Windows niezawodnosci
nie zawdziecza. To jest wiadome wszem i wobec. Jednak nie jest on az tak
zawodny jak wielu proboje twierdzic. Kiedys ludy prymitywne kazde
niezrozumiale zjawisko zwalaly na interwencje bogow. Analogi poszukaj sobie
sam.

> Juz wiem dlaczego moj komp jest stabilny jak skala - skladalem go w
> domu a nie na zapleczu. :-))))

> czestotliwosc padow zmalala, ale wciaz nie znasz dnia ani godziny, i
> nikt nie wie o co chodzi. :-)

Przesadzasz. Widocznie za duzo placi sie u Was informatykom. O zgrozo
winzgroze spotyka sie w bardzo powaznych instytucjach gdzie ilosc stanowisk
liczy sie w setkach i jakos dziala. Nawet nie tak bardzo zawodnie.
Informatycy owszem maja co robic, ale bez przesady.

> Oczywiscie poza tym te Compaqi sa fajne ale i tak nie zamienilbym sie
> na porzadnego skladaka (a za ta kase ktora trzeba za C zaplacic ten
> skladak bylby calkiem niezly).

Deskpro EN to sztandarowy produkt Compaqa jesli chodzi o biurowe pecety. Ja
z kolei bez wachania decydowalbym sie na takigo nawet kosztem skromniejszego
wyposazenia. No, ale to kwestia priorytetow.

Pozdrawiam
Tomasz