Re: Spontaniczne Shutdowny.

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Tue 16 Jul 2002 - 00:44:16 MET DST

On Mon, 15 Jul 2002 14:49:51 +0200, "Tomasz Jurgielewicz"
<biuro_at_a3.pl.nospam> wrote:

>Nie zebym bronil, ale w Microsofcie nie siedza debile i tak zawodny system,
>jak mozna by sadzic z postow tylko na tej grupie nie ujrzalby swiatla
>dziennego, a na bank nie bylby przebojem rynkowym. Wiadomo ze: Windows jest
Przebojem rynkowym to on jest dzieki marketingowi a nie niezawodnosci.
Az taki naiwny jestes? :-))))))

>dobrej klasy (przede wszyskim konstruowanym profesjonalnie, nie skladanym na
>zapleczach) Windows dziala dlugo i niezawodnie. Szczytowym osiagnieciem w
Juz wiem dlaczego moj komp jest stabilny jak skala - skladalem go w
domu a nie na zapleczu. :-))))

>tej dziedzinie sa komputery Compaq, IBM. Bez problemu istaluja sie rozne
>wynalazki z ktorymi posiadacze posledniejszych skladakow (szczegolnie tych
>najtanszych) maja niestworzone problemy. Mysle (co moze byc jednak bledem,
To nie znasz microsoftu. Pracuje w firmie gdzie wszystko stoi na
Compaq + HP.
Office 2K pod NT4.0 na Deskpro EN sypie sie kiedy chce. Co prawda po
zapodaniu uaktualnionej jednej z bibliotek (za rada specow z MS)
czestotliwosc padow zmalala, ale wciaz nie znasz dnia ani godziny, i
nikt nie wie o co chodzi. :-)

Oczywiscie poza tym te Compaqi sa fajne ale i tak nie zamienilbym sie
na porzadnego skladaka (a za ta kase ktora trzeba za C zaplacic ten
skladak bylby calkiem niezly).

Pozdrawiam
GLide

--