Re: Odp: Komputer do 5000 z

Autor: Witold Wladyslaw Wojciech Wilk (maniack-news_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl)
Data: Mon 15 Jul 2002 - 22:32:44 MET DST

Dnia Mon, 15 Jul 2002 11:17:10 +0200 niejaki(a) "Roman Krawczyński"
<sirrogerDEL_at_klub.chip.pl> napisal(a):

> Takie spowoolnienie zauważam tylko w grach. Przy normalnej pracy jakoś
> tego nie odczuwam. Co najwyżej "staje" program, który chce cos odczytać
> ale reszta systemu pracuje normalnie. I to jest najlepsze w XP.

w 2000 najlepszy to byl bug z cdbremse. przy zostawieniu tego programiku
otwartego (nie w trayu) byl murowany zawis po 3-4minutach. i nic nie
pomagalo, nigdy, przneigdy, nigdy.

> Ja zaczynałem od 14'' Mitsu z kinskopem Samsunga.
> I tez odczuwam do dziś efekty :(

moj pewnie tez mial samsunga. zadna inna marka nie ma takiej moiry :)

--
|_Witold_Wilk____<maniack_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl>__|