Re: USB w monitorze

Autor: WoLF (wolf_at_warezarchive.org)
Data: Wed 17 Jul 2002 - 01:58:42 MET DST

Użytkownik "JeRRy" <jerry_at_satkabel.com.pl> napisał w wiadomości

> każdego
>
> Milo slyszec. Wsrod otaczajacych mnie "komputerofcof"
> takie zachowanie, to jednak zdecydowany ewenement.
> Robie podobnie, jak Ty. Wybacz jesli Ci urazilem.
> Z doswiadczenia jednak wiemy, ze gro softu dziala
> jedynie na tej jednej, jedynej aktualnej instalce.

Coż, mam inne zdanie, nawet polski LEX instalujący sie domyślnie na c:\lex\
u mnie działa z innej ścieżki, ale nie o tym mowa ...

> Trzymanie wiec tego softu w ortodoksyjnym porzadku
> niczego nam nie daje przy padzie systemu (czy ewe. format c:)

Chodzi o to ze ja nawet system win9x jak uzywałem, to miałem go 3 lata bez
reinstalacji (najpierw jako 95 potem upgrade do 98se) a softu testuję
naprawdę spoooooro :o))
Może niektórym będzie w to trudno uwierzyć, bo to chyba rekord swiata ;o))

> Samo z siebie (a tym bardziej golego WinXP) sie nie pojawia.
> Jak wspominalem, nie uzywam monitora LG 915 (od ktorego
> dyskusja sie zaczela) z HUBem USB, tylko CTX'a. Do aktywacji
> tego hub'ka potrzebny jest specjalny, osobny program, plik
> instalacyjny USB Konsole (zaciagnalem go ze strony CTX'a).
> Najzwyklejsze install i koniec. HUB USB "sie aktywuje" a do tego
> pojawia sie malenki progsik na tray'u sluzacy do manipulacji tym,
> co pod menu OSD monitora plus pare ekranow konfiguracyjnych

O, naprawdę fachowy opis.
Teraz mam jasność :o)
Jednak mój monitor (Mistubishi Diamond Pro 2045u) ma huba aktywnego cały
czas.
Chyba pójdę szukać rozwiązania na inne grupy :o(
Lub poszukam jeszcze czegoś podobnego, moze jest i aktywuje tylko funkcje
kontrolne.

Niemniej Big THX !!!

--
WoLF