Re: ABIT KT7A-RAID/KT7A ???

Autor: rafi (zr_at_2com.pl)
Data: Mon 15 Jul 2002 - 21:08:15 MET DST

> czy istnieje jakas roznica miedzy ABIT KT7A-RAID a KT7A (oprocz tego ze
> kt7a nie ma raid)?

> oplaca sie taka plyte kupowac, czy lepiej z raid (choc tej funkcji i tak
nie
> wykorzystam)?
Raidu raczej nie wykorzystasz, ale kto wie. Można kupić wersje z raidem ale
jeśli niewiele trzeba dopłacić. Ciekawe jak jest z kontrolerem ATA 100 w
związku z tym raidem ...

Kupiłem niedawno KT7A v.1.1 za 270 zł w sklepie internetowym abe. Jezeli
chcesz rozwijać w przyszlości sprzet to nie polecam tej płyty chyna że w
wersji 1.3. Wg mnie płyta ta jest kiepska. Jest warta maxymalnie 150 zł..Ja
mam na niej Durona morgan 1.2 GHz. Działa to stabilnie ale głośno, ma
temperature rzedu 40-55 stopni C. Jak dla mnie to żałuje ze ją kupiłem, bo
zszedłem z Abita BX 133raid i Celerona 633. Ach to była płyta .... Nie bede
porównywał BX do KT7A bo nie ma sensu. ta KT7A jest zrobiona po prostu "od
cepa"... Uważam ze warto poszukać jakiegoś np. Epoxa. Moi bracia kupili
niedawno na allegro Epoxa 8K7A za 200 zł. Można na tym założyć XP i jakiś
jeszcze nowsze w 0,13 mikrona.

> jesli tak to ile mozna dac za tego typu plytke (uzywana)?
150 zł za wersje starsze niz 1.3. Za wersje 1.3 można dać 200 zł
> amd xp tez pojda?

> XP dość często z powodzeniem działa na płycie w wersji < 1.3popatrz na
grupy dyskusyjne - na anglojezycznej wyczytałem że b.woelu ludziom działa XP
na tych starych wersjach