jaka karta video?

Autor: DarekB (dariob_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 15 Jul 2002 - 16:51:04 MET DST

Chce złożyc komputer z możliwością zapisu na dysk z karty TV lub TV-Sat
(MPEG2).
O ile z tej drugiej mam od razu strumień skompresowany to z TV kompresję
musi zrobic procek. Poszukuję stabilnej płyty pod AMD i karty video z
wejściem Composite Video oprócz antenowego. Nie interesują mnie karty
droższe od samego peceta, bo nie buduję profesjonalnego studia.
Drugie pytanie: co możecie powiedzieć o korzyściach z RAIDa - z własnego
doświadczenia? Czy jest sens kupić taką MB?