Re: Asus P2B i proc 1GHz

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Mon 15 Jul 2002 - 16:48:29 MET DST

> A mozesz polecic jakas dobra z regulacja napiec i bez tej regulacji?
> Sprobuje najpierw poszukac tej pierwszej.

z regulacja np MSI (MicroStar), Asus, Abit, Soltek, Iwill - kolejnosc wg
"dostepnosci"
bez regulacji to chyba najlepszy Jamicon - ja mam cos noname z napisem ATC

> No i Celka mozna podkrecic :) , bo plyta wiekszej czestotliwosci niz
> 133 nie wyciaga...

problem w tym ze Celeron 1000 (coppermine) to bez chlodzenia wodnego nie
chodzi przy 133MHz

> To dobra wiadomosc, bo wroche w PS pracuje.

ale zaznaczam ze moze mialem szczescie !!!

> BTW. A jak jest z kartami graficznymi? Bo takowa tez musialbym
> zmienic. Plyta ma AGPx2. Zatem mozna do niej wsadzic np. GF4Ti4200 czy
> raczej nie (ze wzgledu na napiecia lub tez "przerost formy nad
> trescia") i lepiej kupic GF3Ti 200 lub 500 ?

czy mozna - chyba tak ale nie sprawdzalem osobiscie jak to bedzie chodzilo -
najlepiej pobaw sie jakas wyszukiwarka oraz przeszukaj archiwum tej grupy i
grupy "pl.rec.gry.komputerowe" bo kilka razy bylo o GF i BX

pozdrawiam