Re: bardzo dziwny problem - pomocy

Autor: Grzegorz (dzial.handlowy_at_kadimex.pl)
Data: Mon 15 Jul 2002 - 14:22:53 MET DST

> "powoduje wyłączenie monitora" ? A może to monitor jest kiepski jakiś i
> sam się wyłącza ? Czy też chciałeś powiedzieć "komputer się wyłącza i
> widać czarny ekran" ? To akurat możesz sprawdzić przez sieć - jeżeli
> komputer jest do jakiejś podłączony.

Może nie jest górnych lotów, ale jest na pewno sprawny.
Poprzez sieć po takim wyłączeniu ekranu komputer znika - przestaje być
dostępny.

> To o niczym nie świadczy. Równie dobrze może być zbyt słaby albo zużyty
> zasilacz w obudowie, uszkodzona płyta główa, źle działająca karta
> graficzna. Albo objaw kiepskiego chłodznia procesora lub cokolwiek
> innego.

Zasilacz -wątpię, chyba, że kiepskiej frmy to może być, ale wtedy objawy są
mnie znane inne.
Uszkodzona płyta też owszem - nie mówie nie ;-)
Grafika odpada - czytaj wyżej o sieci.
Kiepskie chłodzenie procesora jest prawdopodobne, jednak procesor trzyma
temperaturę 50sto[pni, to chyba nie powoduje przegrzania, ale temat jest
blisko - może jak pisałem w poprzednim poście, przegrzewać się chipset, nota
bene zintegrowany z grafiką.

Grzesiek