Re: bardzo dziwny problem - pomocy

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Fri 12 Jul 2002 - 20:40:57 MET DST

Grzegorz <dzial.handlowy_at_kadimex.pl> wrote:

> (TYLKO PODACZAS PRACY Z JAKĄKOLWIEK APLIKACJĄ) powoduje wyłaczenie
> moniotora - ten zachowuje się jak włączony do prądu ale podłaczony do
> wyłaczonego komputera. Brak jakiejkolwiek reakcji, pomaga tylko 3

"powoduje wyłączenie monitora" ? A może to monitor jest kiepski jakiś i
sam się wyłącza ? Czy też chciałeś powiedzieć "komputer się wyłącza i
widać czarny ekran" ? To akurat możesz sprawdzić przez sieć - jeżeli
komputer jest do jakiejś podłączony.

> drukowania strony testowej. Wg mnie to uszkodozny procesor, tym
> bardziej, że od ponad roku nie sprzedaje się nowych komputerów z
> Duronem 600. Przypuszczam, ze firma odkupiła od jakiegoś swojego

To o niczym nie świadczy. Równie dobrze może być zbyt słaby albo zużyty
zasilacz w obudowie, uszkodzona płyta główa, źle działająca karta
graficzna. Albo objaw kiepskiego chłodznia procesora lub cokolwiek
innego.

B.