Re: Flatron - problem

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Mon 15 Jul 2002 - 12:53:56 MET DST

[...]
> lecz pomimo to dalej od czasu do czasu z monitora dochodzą trzaski co
> owocuje chwilowym powiększeniem obrazu (zoom) wraz z jego rozmyciem.
> Czy w innych Flatronach FT795 też tak jest - czy może to wina UPS do
> którego jest monitor podłączony.
Zachowuje się tak, jakby miał skoki napięcia. Oczywiście, że nie jest to
typowe dla żadnych monitorów, sam mam flatrona w domu, a w firmie coś ze 20
sztuk, i _ŻADNYCH_ problemów. Faktycznie, warto sprazwdzić napięcie na
wyjściu UPS, ale może być to wina egzemplarza :((

> I druga sprawa. Poystawiałem w Windzie na wszystkich rozdzielczościach
> do 1024x768 odświerzanie 85Hz (bo czuję, że to przez za wysokie
> Hercowanie się tak psuje).
Nie !. Ten monitor będzie spokojnie odświeżał 100 Hz, nawet w wyższych
rozdzielczościach.

>Jednak gdy odpalę jakąś grę (no dobra - nie
> jakąś tylko CS :-) to daje mi w niej albo maxymalną, albo minimalną
> częstotliwość odświerzania - a ja chcę i 85Hz.
>
> Kiedyś na VooDoo 3 miałem taki fajny mały programik, w którym można było
> ustawić sobie chciane odświeżanie w każdej rozdzielczości. Teraz mam
> GeForce 2MX400 i muszę w Display properties skakać pomięczy
> rozdzielczościami aby to zrobić i jeszcze w grach nie trzyma tych
> ustawień.
Zależy od dostarczonego oprogramowania do karty. Jest masa softu "na ten
temat"

> Mam Windows Me.
A, to współczuję... Wszystko od Win 95 SE , ale to naprawdę wszystko jest
lepsze od ME :((
PP

pozdro...
sprocket