Flatron - problem

Autor: Pawel Pawlak (pawel-pawlak_at_go2.pl)
Data: Mon 15 Jul 2002 - 07:11:23 MET DST

Monitor już 3 raz odwiedził servis. Wymienili chyba z pół bebechów (no,
może trochę mniej :)
lecz pomimo to dalej od czasu do czasu z monitora dochodzą trzaski co
owocuje chwilowym powiększeniem obrazu (zoom) wraz z jego rozmyciem.
Czy w innych Flatronach FT795 też tak jest - czy może to wina UPS do
którego jest monitor podłączony.

I druga sprawa. Poystawiałem w Windzie na wszystkich rozdzielczościach
do 1024x768 odświerzanie 85Hz (bo czuję, że to przez za wysokie
Hercowanie się tak psuje). Jednak gdy odpalę jakąś grę (no dobra - nie
jakąś tylko CS :-) to daje mi w niej albo maxymalną, albo minimalną
częstotliwość odświerzania - a ja chcę i 85Hz.

Kiedyś na VooDoo 3 miałem taki fajny mały programik, w którym można było
ustawić sobie chciane odświeżanie w każdej rozdzielczości. Teraz mam
GeForce 2MX400 i muszę w Display properties skakać pomięczy
rozdzielczościami aby to zrobić i jeszcze w grach nie trzyma tych
ustawień.

Mam Windows Me.

PP