Re: SB Live5.1

Autor: Piotreczek (piotreczekNOSPAM_at_poczta.wp.pl)
Data: Mon 15 Jul 2002 - 10:42:47 MET DST

> Sterów do creativa nie instaluje się w ten sposób.
> musisz wywalić wszystkie "nieznane" z men. urządzeń
> a następnie nie resetować kompa (jak on chce)
> tylko uruchomić exeka z płyty ze sterami.
> Instalują się wtedy drivery i play center.
> jak nie da rady (a raczej musi) to spróbuj do Player 5.1
> english-me-driver.

Tak też robiłem. Obawiam się, że dostałem płytkę ze złymi sterownikami, jest
na niej napisane SB Live, a nie SB Live 5.1. Jedne stery już od Creative
podciągnąłem, ale właśnie meldują (po uruchomieniu exeka) że to nie jest
karta SB Live 5.1. A na niej w rogu jak byk napisane SB Live 5.1.

I stąd zdziwienie.

Trza będzie do sklepu pojechac i gościa op...

Piotr.