Re: Jaki skaner?...

Autor: lang.delphi (lenar1_at_tlen.pl)
Data: Mon 15 Jul 2002 - 08:53:06 MET DST

Ja używam już drugiego Plusteka.
u12000 UT24 rozdzielczość drugiego 2400 więc znośna. Uważam ,że te skanery
mają najlepszą wydajność w stosunku do ceny. Mają także przystawkę do
skanowania slaydów i choć jej możliwości nie są największe to do podglądu
negatywów przed robieniem odbitek w zupełności wystarczają.
Inna sprawa że w pracy używam kilku skanerów z najwyższej półki, ale nie ja
za nie płaciłem. :-))
Piotr