Jaki skaner?...

Autor: markopolo (littlecrow_at_wp.pl)
Data: Sun 14 Jul 2002 - 23:40:30 MET DST

Szanowni Grupowicze!

Czy może mi ktoś zasugerować model odpowiedniego skanera?
Poniżej przedstawiam jakimi cechami powinien się odznaczać:
-skaner płaski (przystawka do negatywów - nie jest wymagana ale może być)
-rozdzielczość optyczna 600 dpi
-PRZEDE WSZYSTKIM MUSI BYĆ NIEZAWODNY. Ma działać bezawaryjnie!
-Musi DOBRZE oddawać kolory i szczegóły we wszystkich (ciemnych/jasnych)
partiach zdjęć.
-Po prostu musi być solidnie wykonany i dawać dobrej jakości skany.
-dobrze, jeśli pracuje względnie szybko.

Wiem, że dobre skanery można kupić za parę tysięcy. Mnie chodzi o model do
400-600 zł.
Na rynku jest cała masa modeli: Plustek, Mustek, Mikrotek itp. itd... Ja nie
orientuję się zupełnie czy są to porównywalne marki czy może lepiej omijać
je z daleka?

Bardzo dziękuję za wszelakie sugestie!!!
markopolo