Problem z myszą

Autor: szp_at_k
Data: Mon 15 Jul 2002 - 08:50:20 MET DST

Cześć!
Nie wiem, czy to wina sprzętu, czy Windowsów, dlatego piszę tutaj.

Ten komputer mam od niedawna:
Athlon 1600 XP na płycie ECS K7VTA3
GF4 MX 440
SBLive! Player
itd.
No i mysz - A4Tech SWW 35
Ni o stoi na tym wszystkim Win XP Prof.
Nie wiem, co jej dolega, ale jak uruchamiam niektóre programy (np. różne
programy instalacyjne, albo gierki), w czasie kiedy program jest uruchomiony
(nie koniecznie musi mieć fokus, może być w tle) mysz przesuwa się poprawnie
tylko w górę i dół, al na boki przesuwa się bardzo powoli i z przerwami -
żeby przesunąć kursor z prawej do lewej strony ekranu trzeba mysz parę razy
podnieść, przenieść i położyć na padzie - nie mam takiego szerokiego padu.
Jak wyłączam ten program, wszystko wraca do normy. Nie pomogło
zainstalowanie nowych sterowników do myszy, do GF i do SB - co jeszcze może
być nie tak? Z czy się ta mysz gryzie? Nie ma żadnych konfliktów w zasobach,
może coś nie tak w biosie?

Help!
szp_at_k