Re: Jaki skaner?...

Autor: Konrad Brywczyński (konrad_at_brywczynski.tk)
Data: Mon 15 Jul 2002 - 00:04:26 MET DST

Użytkownik <littlecrow_at_wp.pl> napisał (a):

> Na rynku jest cała masa modeli: Plustek, Mustek, Mikrotek itp. itd...
> Ja nie orientuję się zupełnie czy są to porównywalne marki czy może
> lepiej omijać je z daleka?

Microtek jest marką z trochę innej bajki niż Plustek czy Mustek. Robi
też rzeczy tanie, ale chyba jednak trochę lepsze, niż porównywalna
cenowo masówka. W każdym razie mój b. tani w swoim czasie X6 jest
nieporównanie lepszy od podobnych cenowo skanerów typu P. czy M.,
a można do niego kupić nawet Silverfasta, co w przypadku masówki
jest oczywiście niemożliwe.

Swego czasu dobre skanery popularne robiła Agfa, ale się wycofała
i nie wiem, czy jeszcze można gdzieś kupić. Nie pamiętam, jak z
Umaxem, który też robił sprzęt popularny.

Paru znajomym poleciłem ostatnio kupienie Microteka (z tych nowych
modeli) i też są zadowoleni, ale nie wiedziałem wyników skanowania.

--
Konrad J. Brywczyński       Bus station is the place where bus stops.
konrad_at_brywczynski.tk	  Trainstation is the place where train stops.