Duron - chlodzenie - soltek drv4

Autor: plitkin (plitkin_at_interia.pl)
Data: Sun 14 Jul 2002 - 20:40:28 MET DST

Dzisiaj zlozylem sobie zestawik jak wtemacie. Wiatrak Titan DB5TC (3).
Poczytalem arhiwum. WIem, ze temp. 60 st mozna przezyc, ale chcialbym
wiedziec jak to wyglada u was: chodzi o to, ze ten zestaw wlozylem do starej
obudowy (kupionej 3,5 lata temu). Jest to Miditower ATX - zwykla, nie jakas
codegen czy enlight. Odleglosc od zasilacza (300W) do wiatraka mam ok. 2 mm
(slownie: dwa milimetry). Wydaje mi sie, ze wlasnie przez to mam te 60 - 63
st, bo przeciez zasilacz sie troche grzeje i wiatrak zasysa juz cieple
powietrze (a moze sie myle???).
Czy to normalne (taka odleglosc od wiatraka do zasilacza)? Jezeli nie to
jak rozwiazac ten problem (obudowy wolalbym nie wymieniac, bo szkoda kasy).
Dodam, ze narazie obudowa jest caly czas otwarta.
Na wiatraku mam 2987 obrotow/min (jak to zwiekszyc??? - i czy to cos da).
Przy okazji dodam, ze na maxtorku 40 GB, 7200 obr. mam 40 stopni. TO chyba
jest OK???
Licze na wasze porady....