Re: Duron - chlodzenie - soltek drv4

Autor: bazio (bazio_at_go2.pl)
Data: Sun 14 Jul 2002 - 23:19:27 MET DST

Ktoś zwany plitkin dnia obrzydliwego Sun, 14 Jul 2002 22:40:28 +0400
na grupie pl.comp.pecet nabazgrał to co nastepuje:

>Dzisiaj zlozylem sobie zestawik jak wtemacie. Wiatrak Titan DB5TC (3).
>Poczytalem arhiwum. WIem, ze temp. 60 st mozna przezyc, ale chcialbym
>wiedziec jak to wyglada u was: chodzi o to, ze ten zestaw wlozylem do starej
>obudowy (kupionej 3,5 lata temu). Jest to Miditower ATX - zwykla, nie jakas
>codegen czy enlight. Odleglosc od zasilacza (300W) do wiatraka mam ok. 2 mm
>(slownie: dwa milimetry). Wydaje mi sie, ze wlasnie przez to mam te 60 - 63
>st, bo przeciez zasilacz sie troche grzeje i wiatrak zasysa juz cieple
>powietrze (a moze sie myle???).

zmien bude na enlighta/chiefteca ewentualnie jak nie masz kasy to na
codegena.

>Czy to normalne (taka odleglosc od wiatraka do zasilacza)? Jezeli nie to

calkowicie normalne niestety :(

>jak rozwiazac ten problem (obudowy wolalbym nie wymieniac, bo szkoda kasy).

wymien jak najszybciej

>Dodam, ze narazie obudowa jest caly czas otwarta.

jak zamkniesz bude bedzie jeszcze wiecej

>Na wiatraku mam 2987 obrotow/min (jak to zwiekszyc??? - i czy to cos da).

mozesz zmienic ale to bez sensu, jesli nie bedziesz podkrecac.

>Przy okazji dodam, ze na maxtorku 40 GB, 7200 obr. mam 40 stopni. TO chyba
>jest OK???

w porzadku, dyski wytrzymuja do 60C

--