Re: Grafika - doradzcie

Autor: Andrzej Ch (anchmu_at_pertus.com.pl)
Data: Sun 14 Jul 2002 - 22:59:05 MET DST

> Jakie zastasowania? Jaka karte maszt teraz i czy w jakims blizszym czasie
> zamierzasz jakas rozbudowe?
> Jak nie to polecam voodoo 3 ktory znacznie lepiej spisuje sie slabszych
> procka i na plytach z nieintelowskim chipsetem.

Obecnie mam (az wstyd sie przyznac) Rive TNT 16 Mb a co do rozbudowy to
planuje wymienic plyte i proca moze po wakacjach na jakiegos Duronka 1GHz.
Dysk juz wymienilem na Barracude IV.
Nieraz lubie pograc i obecnie nowe gierki strrrrraszni zacinaja,wiec
pomyslalem o Geforce 2MX 400, ale patrze na allegro za 100pln wiecej mozna
nabyc Geforca 2 pelnego (GTS,lub PRO) stad moje pytanie.
Zdrowka