Re: Odp: Komputer do 5000 z

Autor: Witold Wladyslaw Wojciech Wilk (maniack-news_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl)
Data: Sun 14 Jul 2002 - 17:01:27 MET DST

Dnia Sat, 13 Jul 2002 23:45:40 +0200 niejaki(a) "Roman Krawczyński"
<sirrogerDEL_at_klub.chip.pl> napisal(a):

> To ja mam widocznie szczęście. tez otwieram duzo programów, a system
> chodzi normalnie (czasami mu sie zdarzy "przysnąć", ale niezbyt często).

wiesz, jemu nie wolno przysypiac. jakby mi enlightenment przysypial przy
filtrze w gimpie to ja bym po prostu bialej goraczki chyba dostal. a tak
ustawiam gimpa na prio 15 i robie co mi sie zapragnie, galeon na 5,
sylpheed na -5 w tle co by nie bylo malo bladeenc na 19, xmms na -10, i
tak jest kilku godzin chyba. i nie ma ZADNYCH zwolnien.

pod win2k teoretycznie da sie to zrobic spod menadzera czegostam (pamieci,
systemu?), ale jest tylko kilka ustawien.

> Ja mam 192 MB i na razie wystarczy (w laptopie mam 240 MB i wcale nie
> czuje tej róznicy).

odpal sobie porzadny program graficzny, zacznij obrabiac bitmape 8000x6000
to zobaczysz o czym mowie :)

> Nie napisałem, bo nie pamietam. Ale to chyba był Prolink.
> Jak bedzie sprawiał problemy to pójdzie do reklamacji.

zdajesz obie sprawe, ze rozmywajacy sie obraz na np. 1600x1200 to dla
serwisu nie jest powod do rkelamacji? moze jesli w 1024x768 nie bedzie
monzna odczytac fontu na na 20 pikseli to wtedy go wymienia.

> Podejrzewam, że ten napęd nie bedzie az tak intensywnie używany ;)
> Predzej padnie ze starości :D

no wlasnie. i standardowo zrobi to po skonczeniu gwarancji. tez mi zakup
:)

> Ja mam 3 letni CD-ROM Lite-on. Niby nie taki dobry a dopiero teraz
> zaczyna miec drobne przestoje przy czytaniu płyt (nigdy nie był
> czyszczony). A kupiłem go za 100 zł jako używany (3 miesiące ;)

ja mojego asusa kupilem jako nowego za 150 3 lata temu, czyscilem go
ostatnio jak go modowalem (1x jasnobialy led i 2x pomaranczowy led), bylo
tam kurzu w 3 i troche, prawde mowiac to dziwie sie ze wogole tak
zakurzony dzialal ;)))

przestojow w czytaniu nigdy nie mial.

> To chyba odpowiednik Spirita?
> Spirit mnie nie zawiódł więc może ten też bedzie służył dobrze...

nigdy nie wiadomo. sam mialem spirita, dwuletniego i jak dzialal tak
zialal, naet dobrze. ale znam za duzo padnietyh zoltrixow lub takich ktore
wiariuja, wiec wole nie mowic od razu, ze zoltirx jest dobry, po prostu
robia sprzet dosyc rozny.

> Jak sie ma HiFi ;)

ja mam 10 letnie sony, z glosnikami tonsila :)

> Moja wina. Pomyliłem nazwe. Chodziło o HiVision HV . Po 2 minutach
> znalazlem coś takiego ;)
> http://www.sklep.geo.pl/HVTFT.htm
>
> i tu:
> http://topten.chip.pl/topten_7938.html (HV 151S - Chip Econo)

w wolnym razie poszuakm, ale nazwa firmy brzmi tqak jak jakas firma
switak, np. monitory KFC :)

> Coś lepszego kosztowało 2000 zł wiecej :(

to moze crt?

> Może to cos z Duronem?

a lyzka na to niemozliwe. to dziwne, ze pod win me si ladowal 10 sekund
lub mniej. IMVHO - to bylo xp.

> Kumpel ma podobna konfigurację co ja, tylko, że ja mam Cel 950 a on
> Durona 850. Ja mam 192 MB on 256 MB. Reszta podoba. jemu system sie
> slimaczy, że aż strach i nie moze wyjść z podziwu, że u mnie tak szybko
> chodzi. Dlatego jestem zadowolony z tego systemu.

moze nie mial wlaczonego dma? tamten gosc dma wlaczone mial.

> Na laptopie mam XP Home i jak już sie uruchomi to tez chodzi dobrze (o
> ile sobie nie spowolni procesora ;).

no wiadomo, GUI ktore zabiera 90% czasu procka ;)

--
|_Witold_Wilk____<maniack_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl>__|