Re: Upgr. compa III wersja ostatecznie ostateczna (mam nadzieje :))

Autor: Witold Wladyslaw Wojciech Wilk (maniack-news_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl)
Data: Sun 14 Jul 2002 - 15:55:22 MET DST

Dnia Sun, 14 Jul 2002 02:18:27 +0200 niejaki(a) GLide <glide_at_terramail.pl>
napisal(a):

> Wydawalo mi se, ze juz sam sposob transmisji danych wyklucza taka
> mozliwosc....

moge sie mylic, alee tak z prawie rok temu czytalem kilka artykulow o
sata(n) i wygladalo na to, ze bedzie mozliwe podlaczenie urzadzen ata na
sata poprzez jakas przejciowke. dla specow z intela wszystko jest mozliwe
:)

> No wlasnie - wywalac kase dla tych kilku procent ktorych i tak nie
> zauwazysz?

za jakis czas zapewne znikna pamieci ddr266 na rynku zostana tylko 333,
ktore od 266 beda tansze ;))

> Dlatego, ze zostaniesz na lodzie jak dzis userzy Toolatina ;-)

przeciez nikt im nie kaze maszyny zmieniac co miesiac by dostosowac sie do
tego co jest na rynku.

> Myslisz, ze AMD bedzie produkowal Anatola w nieskonczonosc? :-)
> (przeciez plytam ma byc na lata....)

to bedzie na lata. kiedy znikna z polek sklepowych ostatnie gromne
wrobelki? za rok? no to jest przyszlosciowo, wtedy trzeba po prostu
drapnac najwiekszego mozliwego i zapakowac w taka plyte. a jak sobie kupi
ecsa i sie nagle okaze, ze procek potrzebowac bedzie wiekszego napiecia
niz obecne palomino? to co? normalna plyta sie dostosuje, np. nowy bios co
by wykrylo albo manualnie przestawic na te 0.1V wyzej...

> Ja tak duzo czasu wolnego to nie mam. :-)

komputer jest cichy, zostawiam wlaczonego w razie czego na noc :))) a i
tak wzera mniej niz zestawik co nowszy na amd. sam procek tam wzera wiecej
niz moja cala emileczka :)

--
|_Witold_Wilk____<maniack_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl>__|