Re: celeron chodzil 2 tygodnie bez wiatraka

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Sun 14 Jul 2002 - 15:59:55 MET DST

On Fri, 12 Jul 2002 16:14:21 +0200, piotrek marczak <origin_at_wp.pl>
wrote:

>warunki nie sa normalne. komp jest "zabudowany", takze cieple powietrze
>ktore wypluwane z obudowy wiatrak w zasilaczu w zasadzie nie ma gdzie
>uciekac. poza tym, nie znam sie na chlodzeniu procka. kupilem najtanszy
>wiatrak za 30 zl.
Pewnie jakis syfek.

>duron przegrzewa sie tylko teraz, w te upaly, kiedy procek pracuje 12h
>przy 100% obciazeniu non-stop. temperatura procka siega wtedy 70 stopni
>i komp sie zawiesza. jezeli zdejme obudowe, spada do 40 stopni i mozna
>normalnie pracowac.
Z tego wniosek, ze wentylacje w budzie masz zupelnie skopana. U mnie w
najgorsze upaly temp skacze max do 52C (na D800_at_1000) jak jest
chlodniej spada do 45. Zdjecie odudowy nic tu nie zmienia a gdy jest
nna zewnatrz chlodniej nawet troche pogarsza.

Jak ktos nie potrafi kompa zlozyc to nie powinien sie za to brac.
Mniej bedzie postow typu: spalilem procesor!

Pozdrawiam
GLide

--
Glide