Re: Upgr. compa III wersja ostatecznie ostateczna (mam nadzieje :))

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Sun 14 Jul 2002 - 02:18:27 MET DST

On Sat, 13 Jul 2002 15:50:26 +0200, Witold Wladyslaw Wojciech Wilk
<maniack-news_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl> wrote:

>serial ata jest kompatybilna wstecz AFAIR (ATA podepniesz pod SATA
>przejsciowka), ale czy w przod... pewnei tez cos sie znajdzie (SATA naped
>na ATA). Pozatym zawsze mozna kupic kontroler...
Wydawalo mi se, ze juz sam sposob transmisji danych wyklucza taka
mozliwosc....

>kilka procent tu, kilka procent tam...
No wlasnie - wywalac kase dla tych kilku procent ktorych i tak nie
zauwazysz?

>dlaczego?
Dlatego, ze zostaniesz na lodzie jak dzis userzy Toolatina ;-)
Myslisz, ze AMD bedzie produkowal Anatola w nieskonczonosc? :-)
(przeciez plytam ma byc na lata....)

>przeciez to jest calkiem potezna maszyna. fakt faktem, gimp leci dosc
>dlugo z co powazniejszymi filtrami, ale od tego to sa noce, a komputer
>jest w miare cichy, poniewaz go porzadnie wyciszylem - zero wiatrakow,
>jedynie monitor slychac :)
Ja tak duzo czasu wolnego to nie mam. :-)

Pozdrawiam
GLide

--
Glide