Re: celeron chodzil 2 tygodnie bez wiatraka

Autor: piotrek marczak (origin_at_wp.pl)
Data: Mon 15 Jul 2002 - 10:44:13 MET DST

GLide wrote:

> Jak ktos nie potrafi kompa zlozyc to nie powinien sie za to brac.
> Mniej bedzie postow typu: spalilem procesor!
>
> Pozdrawiam
> GLide

wiesz, ja przed pecetem siedze od 12 lat, troche juz naskladalem kompow,
ale ostatnio "wypadlem z obiegu". poza tym, kupilem amd bo chcialem miec
taniej. kupilem do tego wiatrak titan za 30 zl. Wciaz bylo taniej niz
intel. Myslalem ze to wystarczy, jak widac do amd trzeba dokupowac
chlodzenie za niewiadomo ile, i koniec koncow przestaje byc tak tanio.

a tak w ogole to nikt nie odpowiedzial na moje pytanie :(

piotrek