divx

Autor: ariel (genetik_at_interia.pl)
Data: Sun 14 Jul 2002 - 15:58:35 MET DST

Wiem, wiem pewnie nie ta grupa, ale nie znalazłem żadnej polskiej
poswięconej temu tematowi. Do rzeczy.
Mam problem z filmem (Lord of the Rings: Two Towers). Media Player nie chce
go odtworzyc, All Player wywala komunikat, że brakuje jakiegoś kodeka ale
nie wie jakiego. Myślałem, że jest uszkodzony wiec chciałem go sprawdzić
przez DivFix 1.07, ale wyskakuje tekst że to nie jest plik AVI. We
właściwościach w zakładce szczegóły przy "Dlugośc nośnika" jest napisane:
Ten plik nieprawidłowy lub uszkodzony.
Może ktos wie co z tym fantem zrobić ?