Re: divx

Autor: Tomek (tomzych_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 15 Jul 2002 - 01:47:41 MET DST

Witam

> Wiem, wiem pewnie nie ta grupa, ale nie znalazłem żadnej polskiej
> poswięconej temu tematowi. Do rzeczy.
> Mam problem z filmem (Lord of the Rings: Two Towers). Media Player nie chce
> go odtworzyc, All Player wywala komunikat, że brakuje jakiegoś kodeka ale

[Ciach]

Az mi sie wnetrznosci przewracaja jak czytam ze chciales obejrzec druga
czesc LOFTR na jakims "marnym kompie" w Divix chocby i na 19". Toz to
taki film NALEZY TYLKO i WYLACZNIE obejrzec, przynajmniej pierwszy raz
jak nie wiecej ;) razy, na duzym ekranie w kinie. Pozniej to rozumiem,
ale pierwszy raz na kompie toz to profanacja ;).

Pozdrawiam, Tomek

P.S. Cierpliwosci zycze :). Sam sie nie moge doczekac na druga i trzecia
czesc. A do tego czasu polecam przeczytac ksiazke po raz n-ty.