Re: Twardy na słabym kompie

Autor: raku (raku.newsNO-SPAM_at_skrzynka.pl)
Data: Sun 14 Jul 2002 - 15:39:24 MET DST

R. Giskard napisal(a):

> Ja mam taki komp (tylko bios zaktualizowałem i mam z 1998r), a jak włożyłem
> do niego Hdd 40G to bios rozpoznał 8.4G a system (win 2000) 40G i wszystko
> działało bez problemowo . Acha nie instalowałem, żadnego dodatkowego
> oprogramowania.

to można powiedzieć, że byłeś szczęściarzem... ;-)
ja mam taką sytuację w serwerze - p166mmx na płycie VX.
Dysk 40GB nie jest wykrywany przez bios - walczyłem, ale jakakolwiek
próba ustawienia jego parametrów kończyła się zwisem komputera.
Dopiero bootowanie linuxa z dyskietki załatwia sprawę - kenel sam sobie
wykrywa dysk nie zważając, że jest on w biosie wyłączony.

--
raku
raku.newsNO-SPAM_at_skrzynka.pl