Re: Coś dla prawdziwych fachowców

Autor: Leszek (karwin_at_klienci.pkobp.pl)
Data: Sun 14 Jul 2002 - 13:53:32 MET DST

Dzięki za porady, ale coś mi się w tym wszystkim nie zgadza. Przecież tryb
LBA (Logical Block Adressing) opracowano właśnie po to, aby przeskoczyć tą
granicę 504 MB (1024 cylindry, 16 głowic, 63 sektory/ścieżkę = 504 MB) i
jest on w tym BIOS-ie dostępny. Poza tym dotychczasowy dysk miał pojemność
514 MB i był z tą pojemnością poprawnie obsługiwany. Jest jeszcze trzeci
problem - najtrudniejszy: jak się mieszka na takim zadupiu jak ja, to nie ma
co marzyć o jakichś zakupach na giełdzie, bo to wyprawa do Wrocławia na cały
dzień. Pozdrowienia.