Rozpoznanie modemu pod Win98

Autor: Marcin (marcinw_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 14 Jul 2002 - 12:53:00 MET DST

Witajcie

Mam problem - dostalem modem 56Kb/s, uzywany, bez pudelka
ani softu. No i nie wiem, co to za zwierz i nie moge go zainstalowac,
bo Win98 nie rozpoznaje go automatycznie. Jest to modem wewnetrzny,
ma na sobie napisane Microcom Import Voice, ale zdaje sie, ze modem
o takowej nazwie nie istnieje? Moje pytanie: czy na podstawie powyzszych
informacji (internal, majacy ow napis) jestescie w stanie zidentyfikowac typ
tego drania? Ewentualnie, czy istnieje soft dzieki ktoremu mozna rozpoznac
modem? Bo zapewne XP by go wyczulo, tyle ze nie chce instalowac tego
systemu.

Z gory dzieki

Marcin