Re: SB Live! a Digital

Autor: reversek_at_poczta.onet.pl
Data: Sun 14 Jul 2002 - 07:16:59 MET DST

jakis czas temu probowalem dojsc roznic miedzy live 1024 , value a 5.1
po dlugich poszukiwaniach znalazlem opis roznic. Sa one nieduze
a wrecz twierdzi sie ze 1024 i value to to samo tylko ... co juz tutaj padlo
creative prowadzi bardzo "ciekawa" polityke mydlenia oczu

Co do 5.1 podobno roznic w karcie nie ma! roznice to : gdzie karta jest
sprzedawana (rejon swiata), dolaczone oprogramowanie i/lub dolaczone osprzet
naokolo (np. przedni panel + pilot etc etc).
Creative sugeruje roznice miedzy oem a digital, player czy platinium ale
nigdzie w niezaleznych porownaniach nic takiego nie znalazlem...

nie pamietam tylko jest jakas tam deczko roznica miedzy 5.1 oznaczonymi sb0060
a sb0100 (te drugie nowsze odrobine) - nie chce mi sie teraz grzebac i potrzec
o co tam chodzilo ale roznica byla raczej symboliczna. (zreszta w normalnych
zastosowaniach bez jakiegos udawania studia dzwiekowego i tak nie poczujesz
roznicy pomiedzy value a 5.1 (poza ilosci glosnikow - no tutaj jak ladnie
ustawisz to jest). Bo nawet jak postawisz stery 5.1 na zwyklej live to chodza
(podobna - nie sprawdzalem) i udaja 5.1 (z dokladnoscia do delikatych roznic
sprzetowych)

Konkluzja:
Prawidlowa odpowiedz na pytanie
Jaka jest ZASADNICZA roznica miedzy ....
juz byla tutaj podana i brzmi : cena ! :))

pozdrawiam